Thursday, February 28, 2008

..nye kort..


Har fått laga litt kort, men som sagt takket den gamle pcn for seg - og denne nye plages jeg med. Har heller ikke fått tilkobla scanner eller silhouetten. Men har tatt noen bilder av et par kort som jeg legger ut nå...resten får bli når scanneren er på plass...sia jeg ikke er noen kløpper med kamera.
* * *
Not so many cards to show you yet. I got a new computer and it doesnt work the way I want it to.
Also working slowly myself as I am recovering from a minor surgery.
I´ll be back soon. ;-)

9 comments:

Marja Sch said...

I lover your dragon and baby feet. Just lovely. I wish you well and hope you recover soon. Hugs Marja

Aud said...

Godt å se noen nye Elin-kort! Kjempelekre var de også!♥

Håper du får dreisen på de tekniske sakene snart, det er så kjedelig når ting ikke er slik man ønsker at de skal være...

Klem, Aud

Anonymous said...

Så flotte, denne dragen er så stilig.
Synd med pc'n da,....håper det går greiere nå.

Elisabeth said...

ååå de var kjempe fine;)
ha en fin helg;)
klem fra elisabeth

Åshild said...

Åssen i all verden du klarer å lage kort med en drage på, er over all min fatteevne!... Kule! :)

God bedring - og god helg!

Klem

Anonymous said...

Hi Elina, hope you are recovering soon. Take care:-)

The little dragon card is so sweet!

Hugs, Inge

Aud said...

Hei Elin!

Du får ta en tur i bloggen min og lese om utfordringen jeg holder! =D

Ha en fortsatt god helg!♥

Bente said...

Her var det mye fantastisk flott!!! Masse inspirasjon! Mye fine teknikker du kan!
Takk for titten! Jeg blir glad hvis jeg får lov til å linke til deg fra bloggen min!? Snarvei når jeg trenger å se på noe fint;=)
Hilsen Bente:=)

Unknown said...

Heisann!!
Åååå så lekre kort igjen!
Kjekt å sjå at du er på nett igjen! Den dragen er jo berre så skjønne, og du har jo fått maksimalt ut av den då, herligt fargevalg!

klem,
Jorunn