Monday, February 18, 2008

..en hilsen til deg fordi...

En hilsen til deg fordi..............her er det plass til å skrive litt selv (til hvilken anledning...eller en liten hilsning).
Idag er ryddedag...rommet ser ut som det er bomba. Skal sortere litt i stempelpermer også skal jeg teste mer på Silhouetten...tror kanskje det er feil med den. Figurer går greit, men den kutter ikke bokstaver riktig. Litt irriterende.
* * *
Tusen takk til alle dere som titter innom. Så mange hyggelige kommentarer er veldig rørende.
Thank you all for visiting my blog!! And also for your nice and sweet comments.

10 comments:

Solveig said...

Dette var lekkert!
Du er så flink til å fargelegge!Så mye fint du har laga siden jeg sist var innom!
Ha en fin dag!

Monika said...

wow the next one ,also soooooo nice and sweet

Marja Sch said...

What a beauty, so nicely done.

Aud said...

Såååå nydelig! Fargelegging av en annen verden!

Irene said...

Dette var et nydelig kort. Kunne gjerne ha rammet det inn og hengt det på veggen, jeg. Et kort til å bli i godt humør av. Herlig fargelegging. :-)

Unknown said...

Wow for et lekkert kort!!
Herlig fargelegging!

klem,
Jorunn

Nixe-Moni said...

Wow your card is wonderful. Great designed!
Greetings Moni

Annie S said...

Oii så flottt kort du har laget, og morsomt at du har brukt utklippsarkene våre :)

Er det ok om jeg "stjeler" kortet og legger det ut i galleriet våres på hjemmesiden?

elin said...

Tusen takk for hyggelige kommentarer.
Annie - Ja du må gjerne bruke kortet mitt i galleriet, bare hyggelig det. :-)

Linn said...

Åhhh et kort jeg ikke har fått med meg, er jo inne her til stadighet å ser. Har det som favoritt fane på IE så forstår ikke at jeg ikke har sett dette mesterverket! Du er bare helt utrolig dyktig! Det er sånn en varme i kortene dine og samtidig dødslekkert!!!