Monday, March 3, 2008

..my first album for scrapping...;-)

I bought my first album...which means that I soon have to get started with scrapping....or maybe I first, just have to look at it for a month or so..:-D Isnt it great? I love it!!
* * *
Mitt første album er kommet i hus - kjøpte det fra Papir i hjertet. kjøpte meg også en crop-a-dile...den var jo bare alle tiders.
Gleder meg til å begynne å fylle albumet...eller kanskje til jeg får ferdig scrappa min første side...noe som sikkert kommer til å ta tid.
Albumet er så flott og tøft - passer helt ypperlig til minnealbumet jeg skal lage om Steffan. Flott ja?

1 comment:

Maya said...

Knall stilig album!
Gleder meg til å se hva du kan trylle frem i scrapping!!
Du er jo så dyktig på farger og detaljer :)

Kanskje man skulle våge å prøve seg på å scrappe litt selv også...

Ha ei flott uke!

Klem fra Maya