Monday, January 6, 2014

Scrapping/Project Life

Det startet med at jeg kjøpte et flott album for en god del år siden, og skulle begynne med scrapping. Målet var å lage et minnealbum om min sønn Steffan. Men..gikk ikke helt som jeg planla - kom ikke igang med scrapping.

Når jeg ifjor oppdaga Project Life..begynte lysten til å lage album å spire igjen..... jeg kjøpte plastlommer og papir..og abonnerte på månedspakker fra Studio Calico (takker for tipset Karin ;-)) Jeg liker de månedlige pakkene.
album med Steffan
Da var det gjort, helt genial måte å komme igang på!! Og det er utrolig moro. Konklusjon = i år blir det endel albumlaging på meg. :-))
album med Steffan
 ** Har kjøpt meg flere album - et av disse skal bli album av barnebarna. :-)
Når det kommer til stykke, så syns jeg det er mer stas å sitte å bla i et album, enn å se bildene på pc.

No comments: