Tuesday, November 16, 2010

ang. blomster

Det finnes mange fine kutte-dies som man kan lage blomster av. Her er en Magnolia dies..
Kutt ut blomstene flere ganger..spray med vann eller glimmer mist (jeg har kuttet i hvit bazzil og spraya med glimmer mist på denne)..krønsjer dem sammen og bretter dem litt forsiktig ut igjen, lar dem tørke før jeg kanter med distress og setter dem sammen til en blomst. Man kan også bruke sirkler, hjerter osv osv..
* * På innlegget under (telys-kortet) har jeg brukt en TH Sizzix dies til den store blomsten, og en annen Magnolia dies, som ser slik ut, på den lille blomsten.

4 comments:

Marja Sch said...

Oh wonderful thanks for showing us. Hugs Marja

Anne Marit said...

Wow... Nydelige blomster

Askepott said...

Jeg blir helt stum av beundring. Alt ha du får til.... De blomstene var bare knallfine.:-)) Kan jeg bruke den diesen der i Cuttlebuggen???

nergele's puslerier said...

Hei:
Så stilige dies da-flott tips,tusen takk...må høre om de har de på Happy Hobby ...