Wednesday, July 21, 2010

..bytur..

Det ble bytur igår ilagmed lille Tuva og mamman hennes (min eldste datter Ann Christin). Vi dro innom frisørsalongen og lille Tuva fikk seg en hårklipp av tante Jeanette..ho var så flink å sitte i ro, og ble SÅ FIIIN! Ellers var vi og shoppa litt nye klær og leker - ble Tuva sin dag. :-) Etterpå dro vi hjem hit og kosa oss resten av dagen.

* * * ellers er jeg kommet i ryddemodus (på hobbyrommet)...her går jeg grundig til verks...sorterer og rydder..men vet ikke om jeg orker gå gjennom alt?!... Må ta meg en tur på Ikea og kjøpe flere oppbevaringsbokser. Føler for en Oslo-tur...nu ganske snart...så jeg får shoppa litt papir..stempler..+++diverse - trenger noe NYTT..

2 comments:

Riet said...

So gorgeous photo Elin,so sweet.

Hugs Riet.xx

Ingela O. said...

Jag ska snart på semester till Oslo. Läste att du ska på tur dit och handla lite papper och stämplar.
Var handlar du då, kan du ge en scraptokig svenska lite tips?
Sommarhälsningar Ingela