Wednesday, July 29, 2009

playing with alcohol inks..

Have you seen the videos that Jennifer McGuire makes? (You can see them in her blog Jennifer McGuire, ink. or at Two peas in a bucket). I watched them, and was inspired to play with alcohol inks..and make these fancy flowers...Here is my card...too bad you cant see the shine in it.Close-up of the flowers.
Alkoholblekk har jeg liksom ikke blitt fortrolig med, men etter å ha sett video med Jennifer McGuire, fant jeg ut at jeg måtte prøve meg igjen. Enkelt kort, med masse skinn i, som dessverre ikke kommer ordentlig frem på bilde. Måtte sette på en annen farge på sommerfuglen...da jeg ville ha en ekstra fargeklatt. Har brukt alkoholblekk på bakgrunn, knapper, blomster og det grønne på sommerfuglen.

2 comments:

Hildegunn said...

Nydelig kort du har laget!

Liv Torunns hobbykrok said...

nydelig kort du har laget her, lekre blomster altså....