Monday, June 1, 2009

last ones...promise!

Promise!! this is the last photo of post-it booklets for a loooong time. :-)
I just took a photo of them all together (these were all made in may)...I won´t bore you with one by one. ;-)
* * *
Samlebilde av postit-blokkene laget i mai. Nu blir jeg ikke å lage flere slike på ei stund.
Vært i Selbu i pinsen, vi hadde nydelig vær med solskinn og skyfri himmel. Hadde ikke med meg noen form for hobbysaker.
Ellers begynte jeg på noen kort før jeg dro....fortsetter med dem.
Ha en fin dag!

2 comments:

Theamor said...

Åååå så fine de var!! hadde vært kjekt om du hadde vist detaljene på en av de iallefall, så man kunne fått sett de inni og:) Jeg har aldi laget slike, så jeg kunne iallefall tenke meg å se detaljene:)

Ellen said...

ÅÅÅÅ, er det muuulig!! For en herlig og imponerende produksjon