Monday, February 23, 2009

Whiff of Joy - birthday card

* * *
Har tatt frem ALLE perlene mine, og holder på å sortere...har faktisk holdt på noen dager..var ikke klar over at jeg hadde så mye i bokser, poser og esker osv... :-) Men er snart ferdig....jamen var det tidkrevende. Har planer om å pusle litt med perling igjen....kan jo bruke noe på kort også.
Ellers har vi vært på "hytta" i helga og vaska.
Hadde med meg strikking - lettvint og greit å ta med pinner og garn...blir et par pulsvarmere....går ikke så fort, da det skal lite til (med statiske bevegelser) før armen starter verke igjen.

5 comments:

line said...

Dette var nydelig - både kort og stempel

Anonymous said...

wow! this is my color since It's my birthday(amethyst) yesterday..it's a cute card..love it

Elins Cards and other handscrafts said...

En herlig fryd å se igjennom din blogg,, hver eneste gang.. Og du skuffer aldri :D
Nok ett nydelig kort med helt perfekte farger og sammensetting.. Og de detaljene dine elsker jeg.

Desirée said...

Kjempeflott kort! Liker så godt lilla jeg, så det falt virkelig i smak!

Nyten said...

Eit heilt nydelig kort!1
Linda