Wednesday, November 21, 2007

...trekning "litt førjulskos"..

Vinneren av gavepose er Maya.
Hvis du kan maile meg adressen din - så skal jeg ganske snart få pakket og postlagt en sjokolade-gavepose til deg. ;-)
* * *
Tusen hjertelig takk til dere alle for så mange hyggelige kommentarer - skulle ønske jeg hadde tid og kapasitet til å gi dere alle en gavepose.
Ellers driver jeg å strikker litt...siste par med pulsvarmere i denne omgang. Må lage noen flere bokmerker...flere gaveposer og julekort. Nu går det styggelig raskt mot jul..

2 comments:

Inger Marie said...

Ååå sukk så nydelige det rød og blå julekortet ditt ble.
Virkelig lekkert fargevalg og sammensetning. Like nydelig som alltid.

Ha en fin kveld!!

Klem fra Inger Marie

Maya said...

Åhhh Vant jeg?!
*danser* Gleder meg til å få en av dine poser i hus! :)

Tusen takk!

*Klem*