Wednesday, October 13, 2010

a bag and a card

I had to make a couple more (bag and a card) with the sweet bear-stamp from LotV
Deorated with snowflakes, ribbon and roses.
* * *
Det fine pyntepapiret er fra Papirdesign.
* *
Imorgen drar jeg på hobbyshopping ilagmed 4 superherlige jenter. Gleder meg masse, både til turen og til å shoppe.... bl.a mye nytt papir. Nu skal jeg lage meg ei liste over ting og tang jeg mangler og ha..så jeg ikke glemmer noe. ;-)
Det er så mye bedre å kunne se/føle på ting og tang enn å bestille over nett. Siden vi har meget lite utvalg i Trondheim så blir det jo for det meste nettshopping. Dessverre.
* * *

4 comments:

Jorill said...

Ååå for noen lekre kort. Nydelig pyntet og et herlig motiv.
Mye annet flott her inne også å hvile øynene på :0)

Ha en fin kreativ uke vider :))))

Riet said...

So wonderful Elin,I love the images and the colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.x

Tonje said...

Kjempestilig, utrolig nydelig og vakkert!

Rønnaug S. said...

Heisann. Dumpa innom her på en bloggrunde. Og det var en skikkelig opptur. Så masse fint du lager! Liker veldig godt alle juleposene dine. Tusen takk for inspirasjon :)