Monday, September 7, 2009

enkle gaveposer..

..enkel gavepose.... ("klikk" på bildene for å se teksten bedre)
Jeg har noen hvite papirposer jeg syns er passelig str på (dvs jeg kutter litt av toppen). Du finner dem hos Linda på Trel.
Kutter panel i bazzill 10 cm bredt og så lang jeg vil ha den ferdige posen...mine er ca 18cm. Limer på et litt mindre panel med mønsterpapir (og selvfølgelig kanter jeg med distress først..) .
***
Lager så "håndtak" med Spellbinder Label trio. Selv bruker jeg den største.

Limer så fast panelene på papirposen....

og pynter/dekorer.

Voila - enkelt og greit. :-)










2 comments:

Hildes kort said...

Tusen tusen takk Elin:-))

hjem hos linda said...

heia..flotte poser du lager,,kunne tenkt meg å lære å lage disse.....bor selv i trondheim .har du kurs????
mvh linda