Thursday, April 2, 2009

small, easy made "thank you" cards


Inspirert av Åshilds fargerike og herlige; kort på 1 - 2 - 3, i siste nr av Ett Trykk,
har jeg laget disse små takke-kortene. Kommer nok til å lage noen flere.... uten tekst.
Kjekt å ha på lur.
Tekst og swirls; Stempelglede
* * *
Jeg pynter alltid kortene mine inni...som jevnest med et panel i samme mønsterpapir som forsiden og et hvitt mindre panel i midten av det igjen (for å ha en lys skriveflate). Noen ganger lager jeg litt border eller swirler, evt tar igjen blomst eller figur fra forsiden.
På disse småkortene har jeg bare et hvitt panel inni, kanta med farge og litt swirls.

3 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Nydelige småkort! Herlige farger!!! :)

Aina said...

Wow, så lekre :O)

Orli said...

Great thinking!!!
Love all the cards