Saturday, January 3, 2009

3.januar 2009

Tenk det da....allerede den 3. Mandag er det "havrelefsa og striskjorta" igjen. - Har hatt en god og trivelig julefeiring....men det skal faktisk bli godt med hverdag igjen. :-)
Ikke fikk jeg sendt ut julekort til alle jeg skulle, det plager meg litt.....men det blir nok ei ny jul og nye muligheter i år. Armen min rakk nesten å bli god, men med mye styr i jula....ble den verre igjen. Derfor har jeg tatt det med ro i noen dager nu.
* * *
Først og fremst, her jeg sitter og fintenker på rommet mitt, skal jeg ha en storopprydding HER. I året som gikk ble det litt amputert med hobbylering, pga senebetennelsen...men det var ikke så ille at jeg ikke fikk shoppet...(litt "trøsteshopping" kanskje..). ;-D Har nu liggende endel som jeg ikke har fått brukt...ikke en gang lagt på plass. Hmmm... egentlig begynner rommet mitt å bli for lite...for det kan vel umulig være at jeg har for mye??? Vel vel, med litt sortering og omorganisering skal jeg vel få orden på sakene. Fikk bl.annet fotoprinter til jul - den må jeg også installere og teste.
Vel, det var noen små ord om ståa her i gården. Blir en start på lavt gir med hobbylering i det nye året....men kommer sterkere tilbake etter hvert.
Sees snart. Ha ei riktig god helg!

4 comments:

Aud said...

Nei, du har ikke for mye, det er nok romstørrelsen som er 'problemet'! ;o)

Armen din fikk sikkert prøvd seg i julestria, ja, det fikk min også. Nå er den skikkelig hoven, varm og vond - sa du betennelse...?

Men jeg klarer ikke å la være å hobbylere, det er som å prøve å leve uten luft...

Godt nyttår, kjære deg! Og god bedring! {{{klem}}}

Tonje said...

Det må være en slags "virus" som går dette her, det med å ha opprydding og finne ut at rommet er for lite. Eller tingen for mange...
Jeg har ryddet i hele dag jeg også og funnet ut at mitt rom også er for lite. Kan aldri tenke meg at jeg har for mange ting jeg heller. God bedring med armen!

Åshild said...

Hobbyrom krymper - sånn er det bare. Alle tester beviser at dette er tilfellet. Det har definitivt ingen ting med mengden utstyr å gjøre. Hah - bare tanken er latterlig...

*knis*

Ta vare på deg selv, Elin. Krysser fingrene for at armen snart er godt igjen.

Godt nyttår og god klem

Lillian said...

For mye, nei?! Altfor lite rom - det er nok der prolemet ligger.. ;-) Jeg ønsker deg god bedring med armen, og så gleder jeg meg til å følge med på bloggen din også i dette året!

ha en strålende søndag!
Klem!