Thursday, October 30, 2008

..thank you..

Thank you so much,
to all of you, for visiting my blogs.
I am really grateful that so many finds time to visit and look at my work. This one is getting close to 90.000 hits...WOW..that is really many hits and I am surprised. And my other blog is actually getting close to 5.000 hits.
I will have some blogcandies as a little thanks to some of you - the "candies" are in my other blog. be creative.. ;-)
***
Tusen hjertelig takk
til alle dere som besøker bloggen(e) mine. Jeg nærmer meg 90tusen hits her...WOW -helt utrolig. Og i min andre blog, hvor jeg har det meste utenom kort - nærmer jeg meg 5tusen. Som en liten takk har laget noen "smågaver" som noen av dere kan vinne. Jeg har valgt å legge alle "blogcandiene" i min andre blog, da den oppdateres sjeldnere enn denne.
Ta en titt da vel...mange små godis der. ;-)
Du kan delta i en eller flere/alle...og trenger selvfølgelig bare å legge en liten notis og link i din egen blog.

No comments: